Radio

dilluns, 24 de maig del 2010

OPEN BARCELONA i KIDS CUP A LLIÇA D'AMUNT

Ahír diumenge, 23 de Maig van anar a participar a l'Open Barcelona i Kids Cup ( campionat provincial ) a Lliça d'Amunt, un día esplendit, molt assolellat però a l'hombra gairabé calía posar-se una maniga, perquè l'aire era fresquet.
Bé, al que anàvem, com sempre hem d'esperar molta estona i tot plegat es fa una mica pesat, abans no començan les carreres dels peques, perquè hem d'esperar a que acabin els grans. La carrera va anar força bé, en un circuit molt exigent amb algun corriol dels que fan afició i sota un sol de justicia. l'Arnau va arrivar en sisena posició, molt cansat però amb molt bon gust de boca, per com va anar tot.






















Arnau :
El circuit era molt guapo, però deunidò quines pujades, tot i això em va agrada molt. La sortida la vaig fer desde derrera de tot però amb van fer un forat i vaig passar a uns quans i a la primera pujada també. Em sembla que vaig cada 6 pero no ho ser sagú.
BTTerus al puder!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada