Radio

dimecres, 10 de novembre del 2010

Pedalada a Sant Celoni pel Montnegre

Concentració abans de sortir
Coll Botí ( gentilesa de malombarte, gràcies )
Xavier:

Avui, tot i que teniem una cita a la Copa Gironina a Amer, hem preferit anar a participar a la pedalada pel Montnegre que una vegada més ha organitzat el club C.C. Sant Celoni.
L'Arnau ha fet el recurregut curt amb 23qms. aprox. i un temps de 1h25'. Ha arribat en tercer lloc i primer de la seva categoria. Com era d'esperar s'ha emprat a fons perquè corre a Sant Celoni és per ell com corre a casa (així com en el argot futbolístic, el factor camp juga un paper molt important ) i això només es pot fer un cop l'any.
Molt bé Arnau, es fet una molt bona pedalada, i t'has posat el llistó força alt de cara l'any vinent.
Des d'aquí vull aprofitar per felicitar al Club Ciclista Sant Celoni per l'organització d'aquest esdeveniment esportiu que cada any que passa millora positivament.

Arnau:

Bé doncs, la carrera comançava al Sot de les Granotes i vam tenir tots molta sort per que no va fer massa fret en comparació altres anys.
Just sortir em poso al peloton i agafem un ritme de 35km/h o més, després ja comencem a pujar cap a Coll Butí. I alló era: ara at passu jo, ara amb passes tu, fins que començaves a agafar un ritme estable. Quan  vaig arrivar a Coll Butí hem trobo el Miquel Angel i li vaig donar les olleres perquè s'ha m'entalaven.
Llavors era tot qüestió d'anr fen, i a partir del cruïlla de la curta i la llarga anava més sol que la una, tothom havia anat a  fer la llarga...
A partir d'allà vaig començar a portar un bona cadència i una mitxa de 20 fins que caic, en una curba tancada, perquè hem vaig passar de frenada i hem va patinar de davant. M'aixeco, miro la bici si tot estava bé, i vinga tornemi que no ha estat res. I ja fins arribar...
Quan vaig arribar no hi havia ningu només les bicis del primer i del segon però no vaig dubtar gens en agafar el bocata de butifarra.


Enllaç de la ruta http://www.cicloide.com/rutas.asp?r=4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada