Radio

dilluns, 1 de juliol del 2013

Open Tactic Sant Feliu de Guixols

Ahir, diumenge 30 de juny, es disputava l'Open Tactic de Sant Feliu de Guixols i jo per canviar la rutina i retrobar-me amb l'equip, també m'hi vaig apuntar. 
Tenia ganes de fer alguna cursa i vaig pensar que com era un circuit fet molt a mida per mi, tècnic, curriols, sorra, pedra, pols,... doncs seria adient per disfrutar d'una carrera, després de 4 mesos. 

Divendres hi anava per fer un parell de voltetes al circuit de 9'5km amb 4 més de l'equip i de seguida vam veure de quina pasta estava fet. La meva opinió personal, era molt maco, ràpid i birollat: tal i com a mi m'agraden!
Tenia traçats molt difícils en els que un petit error et portava a una caiguda segurissim. 

La cursa començava a les 9 del matí i a ven escalfat anava cap al punt de sortida. Jo no tenia parrilla per que no havia anat a cap cursa, però tot i això vaig fer una bona sortida. Als 2km de cursa veia el cul de l'Arnau Donate, l'altre cadet de l'equip, que es trobava malament. Vaig anar fent, adelantant a Masters 50 entre d'altres per que portava una motivació a sobra que ningú me la treia. 
M'havia lligat el Contapulsacions al manillar i el vaig estar mirant durant tota l'estona i vaig fer una mitja de 185ppm en cursa. Màximes de 199ppm.
Doncs les cames no donavem per molt però anaven gariebé soles. Al final del segon corriol hi havia l'Aitor Carbonell, un cadet dur de pelar; anava a peu per que havia trencat el canvi. Just al final de la següent pujada atrapo al Toni Alcantara, una altre company que també es trobava malament. Només quedava l'Ivo però era cadet de primer any. 
Hem vaig afegir el repte de mantenir posició i de no fer animalades per no caure ni trencar res. Lo bo, va ser que fins a finals de la última volta no vaig ser concient de la meva posició, sort d'un noi del públic.
Doncs vaig anar fent disfrutant del moment i dels presiosos corriols de la zona. 


Finalment, una de les millors curses del meu palmarès com a cicliste gairebé professional! jajajaj.
Un 1r lloc, un copòn i 10€!!


Per radera de l'Arnau Donate. 

Poc després d'adelantar al Toni Alcantara

Zona tècnica

Pujada realment dura i delicada

Una miqueta de FLOW

8 comentaris:

  1. sort de que ho havies deixat....les curses son part de la nostre vida!!!

    ResponElimina
  2. jajaja la cabra tira al monte y a ti los dorsales te van mas que a mi los maiden.

    muy buenas fotos,felicidades y a seguir dando caña por esas montañas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha!! A fondo maiden espero verte algun dia!! Hay una quedada de bloggers en Sant Celoni, el Domingo 14 de Julio!! ;)

      Elimina
  3. Be ara toca ser una mica constant pero sense agobiarte, sobre tot vigilar amb les rebolcades, la última et va deixar un xic marcat jeejeje

    salut i una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sobretot en aixoo!! Pero sembla que ja no tinc la por que tenia durant la pedalada de palau!

      Elimina
  4. ESTAS FOTOS SON PARA PUBLICARLAS EN UNA REVISTA DE ESPORTS,MADRE MIA ,QUE CLASE,QUE TECNICA,Y QUE GRAN POSICION.ENHORABUENA..!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Ginetaas!! espero veros el domingo de la semana que viene en la salida de bloggers en Sant Celoni!!

      Elimina