Radio

diumenge, 29 de maig del 2011

OPEN KID'S CUP TÀCTIC, LA SELVA DE MAR, 290511


Xavier:

Aquest cap de setmana ha estat una mica atípic, hem anar a disputar l'Open Kid's Cup Tàctic a La Selva de Mar ( Alt Empordar ). Hem passat tot el cap de setmana a Roses, en un camping ( bungalow ) gaudin també d'aquest bon temps en familia, hem anat a platja, a passejar i també, com no, a fer el circuit.
Dissabte el matí, ens vam llevar aviat l'Arnau i jo, i a les nou ja estàvem a punt per fer la volta al traçat de gairabé 9 qms. El recurregut, amb una pujada de tres qms. a l'inici i un corriol de baixada d'aproximàdament 300mts. ( que vaig acabar fent-l'ho a peu, perquè...) que feia un glaó al final que deunidó, zona en revols i final en baixada prop d'unes cases, després forta pujada d'un quilòmetre i mig per deixar-se caure durant una estona fins a trobar un altre corriol que els portava prop del camp de futbol del poble, finalment corriolet planer fins al centre del poble i arrivada a meta.




 A l'Arnau l'hi ha anat molt bé. Primer de la seva categoria i segon de la general. Ha estat una cursa genial, d'aquelles per no oblidar.

Felicitats Arnau, tú i la Cube feu un bon equip.

Arnau:

Doncs jo explicaré la carrera molt resumidament:
- Per començar ens hem llevat a les 7:30 en el bungalow, hem posat les bicis en el cotxe després de recollir tot l'equipatge que haviem dut. I ja ens encarem cap al Port de la selva, al arribar ja estava tot ple de cotxes, de seguit m'he anat a inscriure. Vaig fen voltes per allà fins l'hora de començar a escalfar.
A la sortida el Marc Vila i en Joel Nicolau s'han posat a davant, però la pujada tenia 3km i de seguida els hem atrapat, Jo, l'Arnau Donate, la Magda i l'Àlex, ens hem anat fent una mica de relleu fins que després ha arribat la trialera de 300m amb esglaons i pedra de pissarra suelta, un lloc on costava frenar la bicicleta. Després ha arribat una tros de asfalt que l'hem fet a fondo. Al final ens hem trobat una curba super tancada en que al fer-li un interior a l'Arnau m'ha dit amb rabia que havia tornat a pinxar. (NO ET PREOCUPIS, SEGUR QUE LA SEGÜENT CARRERA T'ANIRÀ BÉ ;) )
Després hem arribat a la segona puada de la carrera que se m'ha fet curta, en allà l'Àlex s'ha escapat 5 metres , el Marc i en Joel han dit prou i jo a la baixada he pugut adelantar a l'Àlex.
A l'esprint final m'ha passat a la foto finish!pero era de 1er. any i jo soc de segon, així que els dos hem fet primer.

1 comentari:

  1. arnau ,siempre estas en lo mas alto .eso demuestra lo bueno que eres y que nunca te das por vencido.força barça..!!!

    ResponElimina